Virtual Assistant voor ondernemers en influencers

met op maat gemaakte oplossingen voor jou.

Even voorstellen,

Mijn naam is Sunayna, geboren en getogen in Rotterdam en ik ben jouw betrouwbare partner op het gebied van ondersteuning die specifiek afgestemd is op jouw behoeften.

Met een diploma in Management Assistent en waardevolle ervaring bij uiteenlopende organisaties, van MKB’s tot multinationals zoals Deloitte, heb ik de kennis en expertise om jou de ondersteuning te bieden die je nodig hebt voor jezelf en jouw bedrijf.

Via The Artz Agency bied ik professionele, op maat gemaakte ondersteuning.

Sunayna, Virtual Assistant bij The Artz Agency

Kernwaarden:
Professionaliteit, betrouwbaarheid en een persoonlijke aanpak. Of het nu gaat om administratieve ondersteuning, het organiseren van evenementen of het beheren van communicatie, ik sta voor je klaar!

Wil je samenwerken of meer weten? Neem gerust contact met me op!

The Artz Agency – Jouw partner in efficiëntie, structuur en groei.

  • Personal Assistance

    Van agendabeheer tot reisplanning, ondersteuning in jouw dagelijkse workflow en help ik je om tijd en rust te creëren.

  • Influencer Assistance

    Voor influencers die het verschil willen maken: administratieve ondersteuning, het beheren van de dagelijkse werkzaamheden, zoals het plannen en coördineren van samenwerkingen, content-beheer en het onderhouden van relaties met merken.

  • Business Support

    Administratie, documentbeheer en meer. Er wordt gezorgd voor een stevige basis, zodat jouw bedrijf georganiseerd en up-to-date blijft.

  • Recruitment Support

    Voor elke recruitment-, werving en selectie-, en detacheringsbedrijf bied ik ondersteuning op het gebied van administratie van het wervingsproces

Wat klanten zeggen:

  • Elizce Nel, Social Media Manager bij Vaerder

    “Vanaf het moment dat we met Sunayna in contact kwamen, was ze zeer professioneel en goed voorbereid. Ze begon met een introductiepresentatie waarin ze duidelijk uitlegde wat ze doet, hoe ze ons kan helpen en ondersteunen, en wat ze te bieden heeft om onze dagelijkse werking te verbeteren. We waren erg enthousiast over haar energie, haar tijdige reacties en haar hulp bij het beheren van onze social media, evenals de nieuwe lay-out van onze CV's die wat updates nodig hadden. Ze was prettig in de samenwerking en we raden haar diensten zeker aan bij anderen.”